Refunderingspolitik
Bemærk: Grundet tekniske problemer benytter vi midlertidigt mailen helpzova@gmail.com til support.
For at påbegynde en returnering skal du kontakte os på support@zova.dk. Vi har en returpolitik på 14 dage, hvilket betyder, at du har 14 dage fra modtagelsen af din vare til at anmode om en returnering.
For at være kvalificeret til en returnering skal din vare være i samme stand, som da du modtog den. Den skal være ubrugt, have mærke på og være i den originale emballage. Du skal også have kvitteringen eller købsbevis.
Vi accepterer kun returneringer, hvis produktet er defekt eller gået i stykker. Returneringer på grund af ændret mening eller andre årsager accepteres ikke.
Hvis din returnering bliver accepteret, sender vi dig en returadresse samt instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer, der sendes tilbage uden først at have anmodet om en returnering, vil ikke blive accepteret.
Du kan altid kontakte os, hvis du har spørgsmål om returneringer, på support@zova.dk.